psst..

Jag har gjort allt i min makt för att få Herman att somna. Legat och berättat tråkiga historier om allt jag kunde komma på. Bett om att få värma ett glas mjölk åt honom. Ja, allt. Inte för att vara dum, nej nej. Sömn kan aldrig skada och definitivt inte om man har högskoleprov dagen efter. Tillslut tror jag att jag lyckades. Nu sitter jag här, gnider mina händer med ett leende på läpparna och förklarar datorn som nattens nya bästis. Även fast datorer varken har ögonfransar som kittlar min axel när de blinkar eller kan ligga mage mot mage och andas i takt. Om datorer kunde det skulle väl världen vara fulländad för alla datanördar. Nördar som jag med andra ord för jag spelar bejeweled på facebook och slår mina personliga rekord, som egentligen inte kan klassas som rekord eftersom de är så låga. Ännu ja. Natten är ung och de ska stiga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0