People are like songs, it's true. Some seem dull at first but then they grow on you




Många undrar vart zvanen har tagit vägen. Jag lever och är välbehållen. Det enda som är lite fuffens med mitt liv är att jag har svårt att sova. Men vad gör det när man sover i en säng med sjuttiofyragraders kroppsvärme och en gosses axel att vila huvudet på. Jag får vara nöjd ändå, för om jag sov skulle jag missa de gånger jag får sömniga pussar i pannan. Men snart byter jag värmen under täcket mot värmen i Australien, och han mot ett täcke av snö i Österrike. Jag och min vän med hatt flyttar dit för ett tag. Där ska vi jobba, fira nyår och bråka om vem som ska vara jultomte den tjugofjärde.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0