Bali, here we come.



Nu far jag och min bästa vän kameran ut i världen. Tillsammans med min andra vän, Johanna. Jag välkomnar paradisöar, saltvatten och palmer. Shorts, klänningar och dansande kvällar. Hemma lämnar jag en omtumlande höst bakom mig.

Sorgligt nog lämnar jag också fina saker. Som varma sängar och tjusiga pojkar. Nu i natt (om några minuter) ska jag krama ihjäl den som ligger närmast hjärtat. Ligga så tätt, tätt ihop, att det känns som att han alltid kommer vara nära. Jag kommer att sakna dig. Sakna mycket.

För en timma sedan kastade vi snöbollar utomhus, och om några timmar framåt sitter jag på ett flygplan mot värmen. Ibland är livet allt galet.

PS. Ni kan fortfarande följa mig här, för datorn följer med på turen. Men kanske främst på johannaochcaroline.blogg.se. Håll utkik!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0