tisdag, den tjugofjärde mars


Förra sommaren, då jag fyllde arton, hade jag den bästa födelsedagen i mitt liv. Inte nog med det så var hela sommaren alldeles underbar. Det var denna fina pojkes förtjänst. Idag är det hans tjugoårsdag och jag skulle göra allt i världen för att han ska få en lika fin en. Men han är för många tusen mil bort. Istället får jag nöja mig med att höra hans röst genom en telefonlur mitt i natten. Fast det gör inte så mycket. Bara att prata med honom kan göra mig lycklig på ett alldeles särskilt sätt, även om vi pratar om hur roligt det är att förpacka potatissallad eller något annat knäppt.
Grattis världens bästa Herman.

Kommentarer
Postat av: Angie

Grattis på hurt-Hermie! :-D

2009-03-24 @ 19:18:30
URL: http://gelo.blogg.se/
Postat av: Gustaf

Jag tycker också han är bäst! :-)

2009-04-10 @ 00:16:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0