fredag



Jag och en fin person brukar säga att man kan bita på dagen. Då låter man dagen bara gå. Idag bet jag bort lite tillsammans med en ung man vid namn Viktor. Sedan spatserade jag till min mormor för att äta wienerbröd och efter det satt jag i en kassa på ett jobb. Vad hes du är, fick jag höra utav en person. Att vara hes är det finaste jag vet ungefär, så jag blev glad, även om det innebär att jag blir sjuk och sängliggandes med talsvårigheter och huvudvärk. Än är jag inte sjuk så denna kväll har jag passat på att prata i telefon medan jag fortfarande kan, och jag fick höra samma sak ännu en gång. Hoppas rösten fastnar och blir permanent!

Kommentarer
Postat av: Angie

Det är snyggt att vara hes! man låter som en riktig spanjor då (:

2009-03-21 @ 10:37:07
URL: http://gelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0