C



Jag gillar att du kan många fina ord och att du skriver sagor som får mina att blekna bort för att dina är så mycket bättre.  Jag gillar alla rim och att du vaknar om nätterna och svarar på mina dumma sms. Jag gillar att sitta på soffor och viska under halsdukar och dina lena händer när de snuddar vid mig. Jag gillar när du sjunger och att du får mig att skratta. Eller att vi gör konstiga saker som ingen annan förstår sig på, och att du är bra på att bestämma trots att du hatar det. Jag gillar att du kommer ihåg saker bättre än jag. Jag gillar när du säger fina saker till mig som ingen förr har sagt. Jag gillar när du säger "jag önskar att vi var någon annanstans, men det kanske bara är jag".
Jag gillar att du gillar mig. Men det får mig att inte gilla mig själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0