Nu ska ni få höra.


Under min midsommarhelg var jag på Öland. Vädret var typiskt för Sverige, ena minuten regnade det, och ett tag senare kunde man inte se skymten av en enda droppe.


Dessa flickor var vid min sida större delen av tiden.


Tillsammans med dem satt jag, under en av kvällarna, och åt räkor på en strand.


När solen försvann, sprang jag, Hanna och Charlotte ned i det kalla saltvattnet.

På dagarna gick vi runt bland stadens alla fina husväggar. Eller hade vatten- och kuddkrig.
Innan vi åkte hem hade vi lyckats tjyva en midsommarstång,  fåttt våra grannar emot oss, bråkat med orättvisa taxichaufförer och haft det alldeles underbart.


Slut på sammanfattningen av denna helg. Fortsättning följer om ett tag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0