Hej! Jag fyller år idag.




Jag minns en födelsedag då jag sprang runt i trädgården med ett blommigt nattlinne och var ung och bekymmerslös. En annan då jag, i bara underkläder, gick och berättade för alla grannar att jag fyllde år. Jag minns förra årets då en pojke gjorde mig till världens lyckligaste genom att överraska mig utanför en biograf dagen innan. Jag minns att det var enda gången i mitt liv som jag gråtit av lycka och bara kunde ligga och lukta på honom för att veta att allt var rätt. Den här födelsedagen kommer jag också att komma ihåg. Det är inte varje födelsedag som firas genom att hissa ner en kista i jorden på en begravning. Inte varje, som man äter choklad man fått utav en pojke man springer över tågrälsar, går på vinterpicknickar  och fryser händerna av sig med.

Kommentarer
Postat av: Anonym

grattis i lite efterskott i ursakt kan ja saga att sverige ligger 9 timmar fore usa (befinner mej har just nu) haha. TJOHEJS!!!!

2009-07-12 @ 02:59:41
URL: http://dejlikt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0