Canada

Hej alla Zvanenbloggläsare ! Här kommer ett litet annorlunda inlägg från en pojke på en annan kontinent. Jag har varit här i Canada-Whistler drygt en vecka nu.
 
De sex första dagarna snöade det, så nu kan man hitta finfina åk på berget. Igår byggde vi ett hopp i lössnön där vi stannade hela dagen tills liftarna hade stängt. När vi inte åker skidor badar vi i vår varma jacuzzi. Trots att det är så underbart härligt här längtar jag ändå hem emellanåt och saknar vissa personer extra mycket. 
 
Mimmi, De har jättekonstiga Ben&Jerry smaker här.
Osjön, Dubbelavsnitt av Scrubs ikväll.
Denny, Igår tittade jag på FOTC.
Frank, Droppen är sinneshöga.
Oliver, Jag har sett en massa stora rovfåglar.
KaptenBabos, Lost live in one week :D.
Caroline, Smörpopcornen är otroligt flottiga. 

Tack Zvanen för att jag fick publicera detta inlägg på din blogg.


Kommentarer
Postat av: Oliver

Eh fyfan vad mäktigt med rovfåglar!!! Det verkar sjukt nice där:)

Såg bilder på dig on da facebook. Sick bild där skidan löser ut sig mitt i hoppet: sinnes :D!

2009-01-14 @ 12:07:33
Postat av: Anonym

HEEEEEEEEERMan!!!!!!!!!! Du har full tillåtelse att spoila allt så fort du sett!! Annars år du gärna komma hem och se det med mig. Vi saknar dig ;(

puss

2009-01-14 @ 18:46:21
Postat av: Frank

Droppa stort då! Vill gärna se en fin bild på ett stort dropp =)

2009-01-14 @ 19:46:05
Postat av: Mimmi

Herman, lyllo! Vad snällt jag fick en hälsning där bland alla boys! B&J's är skiten och på fredag ska Farmen ha glasskalas i sällskap med just Ben och Jerry :) Ta hand om dig!

2009-01-14 @ 22:04:19
Postat av: Anonym

Herman, lyllo! Vad snällt jag fick en hälsning där bland alla boys! B&J's är skiten och på fredag ska Farmen ha glasskalas i sällskap med just Ben och Jerry :) Ta hand om dig!

2009-01-14 @ 22:04:56
Postat av: Oskar

Det ser minst sagt underbart ut! jacuzzzzzzin ser både varmare och goare ut än badtunnan på ishu-festen!

Scrubs var grymt för övrigt, såg precis de nya avsnitten, det börjar ju likna något nu!

fred..

2009-01-15 @ 00:20:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0