Världens bästa


Värdinnan Hanna Tinglöv som liten och söt. Fast söt är hon nu med.

Såhär glada var jag och Mimmi för att vi fick vara där.





Inatt har jag inte fått mycket sömn. Vi dansade istället. När vi väl skulle sova delade jag säng med värdinnan och vi undvek sömnen ytterligare och  pratade om pojkar istället.  När klockan nästan blivit morgon låg det flickor och sov runt om i huset. Flickor som är bland de finaste jag vet.

En gång under dagen gick jag runt som en stor snöflinga pågrund av all snö som föll på mig. Inte nog med det så är det snöstorm bland mina tankar. Jag hoppas innerligt att en del av snön smälter om jag får ett telefonsamtal från en pojke mitt i natten. Kanske bär han med sig lite värme.

Kommentarer
Postat av: Angie

Åh snyggisar hela bunten då! :-D

2009-02-12 @ 01:48:24
URL: http://gelo.blogg.se/
Postat av: natalie

snyggingar

2009-02-19 @ 13:42:15
URL: http://nataliemelchersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0