Jag gör ingenting nu men det gör ingenting för jag kan alltid minnas.

I februari för ett år sedan såg min blogg annorlunda ut. Jag skrev annorlunda. Tänkte annorlunda. För det mesta var ingenting sig likt.

Idag för ett år sedan satt jag på en biograf och hade mina fingrar sammanflätade med en annan pojkes för första gången. Det visade sig att det inte skulle bli den sista för han blev min för några månader. Några dagar efter det åkte jag till Spaniens huvudstad till kalla rum och noppriga täcken. Där fanns inte mycket mat att fylla magen med men jag klarade mig för min mage började sakta fyllas av en pirrande känsla. När vi kom hem klippte jag lugg som jag passade lite halvdant i och pojken vinkade förvånat från ett annat bord i matsalen.

Då gick vi i samma skola. Nu är det nio timmars tidsskillnad och alldeles för många mil som skiljer oss åt.


  Madrid - februari 2008

Kommentarer
Postat av: M

MADRID! Det var kul! Fin bild!

2009-02-05 @ 21:17:11
Postat av: Angie

Men gud vilken rolig bild den har jag inte sett! :-D sakna Madrid juu stjärtmycket!!

2009-02-06 @ 20:08:42
URL: http://gelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0