Igår var det lördag. En lördag i Göteborg.

Igår var den fina trion Anna, Malin och Caroline i Göteborg. Hela dagen var väldigt fnissig. Jag gick i butiker och pratade för mig själv medan butiksbiträden nickade åt mig, log och tänkte; det är okej, vi förstår dig. Som om jag vore dum i huvudet och att prata med mig själv var det enda jag sysslade med. Anna fann passionen i att rimma och vi satt mest och skrattade åt henne.  Vi spatserade i staden som förknippas med Håkan och under kvällen spelades hans låtar på en ukulele och vi sjöng med. Ungefär så här såg dagen ut:


Anna

Malin



Caroline

Det finns vissa som klagar över att jag tittar ner på så många kort. Därför gjorde jag det igår också.






Flickan skulle kunna vara min dotter med sitt bruna hår och bruna ögon. Hon satt utanför en butik i det kalla kalla vädret och frös. Om inte jag också hade frusit skulle jag ha räddat henne.


Vi ramlade in på ett café med god mat, kristallkronor och världens största bullar.


Malin undrar vad sjutton Anna håller på med. Det kan man fråga sig.

Vi köpte en stor bulle som efterrätt och åkte efter några timmar hem för att dricka vin.



Kommentarer
Postat av: Hedda

jag måste ha sett dig.

Det var iaf nån som var sjukt lik dig inne på h&m vid 12-tiden!

2009-02-02 @ 10:37:24
URL: http://thefreshmaker.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0