Fredagspresentation




Mitt namn är Caroline, som ni alla vet och jag har mörka ringar under ögonen, som ni alla ser. Om ni trånar efter sådana kan jag rekommendera minimal sömnkvalitet, stress och dålig ekonomi. Det fungerar alltid! Idag har jag och mina ringar köpt en hatt att välkomna våren i. En hatt kan vara bra att ha i alla lägen, som när man ska visa sin glädje genom jubel - då är det bara att slänga hatten i luften och plötsligt blir allting mycket mer effektfullt. Eller så kan man ta av sig hatten och placera den framför fötterna, sjunga en sång, och tjäna en kosing genom alla som spatserar föbi. En bra investering med andra ord! Genom att skrapa ihop en handfull tior, byta en vinstlott mot pengar och använda bonuscheckar lyckades jag införskaffa mig en klänning också. Hurra för mig! Och hurra för Denny 20 år!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0