Jag hatar alla som är kreativa


Illustration: Fröken Bäckström


Det har varit en dålig dag så grattis, här får ni ett dåligt inlägg.

Jag vill ha en bra kamera som tar bra bilder. Jag vill ha en bra blogg där jag kan lägga in alla bra bilder på. Jag vill ha bra med pengar så att jag kan införskaffa alla bra kläder jag fann idag. Inte bara stå som en idiot när kontoutraget visar en dålig summa. Jag vill bli bra på bild. Jag vill kunna rita bra och vara kreativ. Sjunga bra vill jag också kunna göra. Jag vill vara lätt som en fjäder. Jag vill att allt ska vara bra. Men det är det inte. Det är mycket som är dåligt. Och det ända jag skriver om är hur jag vill ha det hela tiden. Jag vill och jag vill och jag vill. Jag är dålig.

Kommentarer
Postat av: Elin

Carri, du ÄR bra! Hur man än vrider och vänder på det

2008-09-18 @ 17:37:36
URL: http://elinacarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0