tjugosjunde oktober




Idag har jag varit på dejt med Ellenfranfjallen som hon kallas. Faktum är att vi ska till fjällen ihop och det kommer bli roligt. Förhoppningsvis blir det mer dejtande där!

Jag har även hunnit med att jobba och fick tio stora cornflakespaket över mig. I fikarummet var det så kallt att man huttrade, och det man kunde fika på hade utgånget datum. Som vanligt. Det gjorde inte så mycket för jag valde att läsa krönikor istället och efter det tog jag en mjölktjuv på bar gärning och kände mig bra. När ingen såg dansade jag runt i klämmande jeans genom korridorer av varor, och jag kommer fortsätta dansa hela veckan lång. Fast på andra ställen förstås.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0