Rosa ballonger och osammanhängande text. Jag är för trött för att få det sammanhängande för det är det inte ändå.



Jag har svårt för att sova och igår hallucinerade jag. En relativt okänd killen ringer och sjunger för mig i telefonen. Idag ska jag köpa en systemkamera. Igår i skolan var det så roligt att jag inte kunde sluta skratta. Det var daimtårta som efterrätt men för mig var det annorlunda för det var min frukost och lunch. Jag vill köpa ett rött läppstift men jag vet att jag inte passar i det. Jag vill ha ett ändå. Jag får anoyma kommentarer som är snälla fast jag undrar vem som döljer sig bakom. I natt drömde jag att det åskade ute och vaknade med en Pocahontaslåt i huvudet. Hon undrar om du kan måla allt med färger i en vind. Jag gillar att drömma för då vet jag att jag sover även om jag inte sover djupt. Därför gillar jag min dröm. Jag gillar att skriva om sömn märker jag när jag läser igenom mina inlägg. Jag hoppas att jag gillar min kamera också. Och läppstiftet förstås. I morses hade jag målarfärg på näsan. Nu ska jag måla staden svart när jag åker dit i mina svarta kläder och köper en kamera som är svart och heter Canon i förnamn.

Kommentarer
Postat av: Angie

haha varför känner jag igen mig på något vis av det du skrivit, ja tänker oxå ofta osammanhängande o blandar en massa grejer till en weird mezcla :S de är väl mystiskt så säg. ;)

2008-10-25 @ 18:06:02
URL: http://gelo.blogg.se/
Postat av: Elin

Vet du vem jag gillar? Dig

2008-10-27 @ 18:14:07
URL: http://elinacarolina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0