Berlin


Väskan är packad och kommer befinna sig i Berlin om några timmar.


Kex i form av bokstäver är en bra idé. Då kan ni se att jag förväntar mig att det kommer bli kul.  Fast egentligen har jag inga förväntningar och det är bra för om man har det blir man bara besviken. Oftast i alla fall. Jag har fått nog av besvikelse, det är slut på det nu. Jag behöver inte önska mig en sköld i julklapp för den kommer bara samla damm om den inte har något  att skydda mig emot. Det känns lite som om jag skulle ha ingått i ett sluta röka-löfte och inte behöver önska mig nikotintuggummin av tomten, för jag vet att det inte behövs ändå.



Det är dessa snyggingar jag kommer färdas och leva med. Deras ansikten kommer att finnas med på många bilder som läggs ut på bloggen så fort jag kommer hem. Ni får vara tålmodiga och vänta.

Puss på er, mina trogna läsare.

Kommentarer
Postat av: M

Kom hem mitt hjärta!

2008-10-31 @ 11:26:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0