Allt är så mycket annorlunda

För några år sedan bodde min morfar i Mariestad och då träffade vi honom flera gånger om året. I hans garage förvarade han två pinnar som för honom var skräp men för oss var de dyrbara. Pinnarna tog vi med oss till vår koja som vi hade på ett berg. Där lekte vi varje dag tills det mörknade. Nu för tiden leker vi inte längre och han bor i Strömstad. Det är i Strömstad vi ska spendera natten och här kommer bilder ifrån dagen då jag skyddade mig från blåsten genom en varm päls.









Kommentarer
Postat av: timmy

Trilla in här av en slump fast tur var jue det. Känner igen dej och lite så fast va nog ett tag sen, härlig blogg med fina bilder iaf :)

2008-11-15 @ 22:27:05
URL: http://dejlikt.blogg.se/
Postat av: Mikael

Caroline, jag vill bara säga det att du är mycket bra skrivare! :)

2008-11-15 @ 23:13:52
Postat av: Mikael

Skriv en bok vettja! :)

2008-11-15 @ 23:15:23
Postat av: caroline

Tack Mikael! Det var snällt sagt :)

2008-11-16 @ 10:35:32
Postat av: Angie

fyy vad fina bilder du tar !

2008-11-16 @ 10:43:42
URL: http://gelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0