Dag 2

Här kommer ett till tråkigt och informativt inlägg om Berlin.


Johanna har ett rött läppstift precis som jag vill ha.


Hon är väldigt fin i det också. Det är inte jag.


Det bästa under dagen var när vi satt på alla pendeltåg, bussar och tunnelbanor.




Jag träffade på min kollega svanen och presenterade mig som zvanen.

Mitt namn under resan blev Karri med finskt uttal.


När vi hade tittat färdigt på svanarna träffade vi på muren.





Efter en lång, besvärlig väntan åkte vi upp i riksdagshuset. Där var vi ungefär 3 min sen åkte vi ner igen.


Kvällen avslutades på en klubb genom en titt på Steve Aoki. Där flirtade vi med tyskar som såg ut som norrmän och hade det roligt. Somliga var tröttare än andra och somnade medan hela kroppen skakade av vibrationer och med trumhinnor som dunkade i protest.

Kommentarer
Postat av: Carro

Svar: Tack =) Du verkar ha haft toppen dagar i Berlin!

2008-11-04 @ 16:09:55
URL: http://caarrolajn.blogg.se/
Postat av: Elin O

Vilka otroligt fina bilder!

Skulle också vilja åka till Berlin :)

2008-11-05 @ 23:20:02
Postat av: carre

steve aoki! va det bra? :)

2008-11-07 @ 07:27:42
URL: http://kidnordic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0