Någon gång under helgen




I lördags var jag åter igen i Göteborg. Det var kallt så jag köpte en halsduk och ett par skor för att klara av att överleva dagen. Det gjorde jag. Däremot tvivlar jag på om gubben som kom fram när vi stod vid spårvagnen gjorde det. Han hade flera klockor som gick olika och frågade mig vilken han skulle lita på. Han klagade över att det var kallt och tog därmed upp en fickplunta med, som han uttryckte det, "äkta rysk vodka" ur sin vante. Han tog några klunkar och grubblade om den verkligen var äkta och gick sakta iväg.

Kommentarer
Postat av: Paulina

Caroline!

Har du hittat mössan? Hanna, som ju jobbar på voda, hade inte sett den men trodde det fanns en möjlighet att den hänger där någonstans. Så enda chansen är nog att gå och leta, om du inte redan gjort det.

Jag gillar din blogg!

2008-11-26 @ 18:06:26
Postat av: Elin

Ni är allt bra zöta!

2008-11-27 @ 00:03:10
URL: http://elinacarolina.blogg.se/
Postat av: Svar till Paulina

Ack nej, den är spårlöst försvunnen! Tack det var snällt, jag får bege mig dit och söka. Snäll du är!

2008-11-27 @ 11:09:35
Postat av: Angie

FINA PICS OCH FINA NI!

2008-11-27 @ 20:22:58
URL: http://gelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0