Det är så jag säger det


En tandställning dold bakom röda naglar.


Dagens klädsel i en hoppande rörelse, som inte fastnade på bild riktigt som den skulle.
Beatrice ligger bakom dessa kjolars existens.

Ibland trivs jag med mitt jobb. Tänk alla fina och vänliga människor jag skulle gå miste om ifall jag inte hade jobbat i min fina ICA-affär. Mannen som alltid går barfota, indianmannen med ett järnhalsband och kvinnan med ett liv anpassat efter sina tvångstankar; dessa människor skulle jag inte veta om.

Idag när jag jobbade blev jag hembjuden på lövbiff hos en man, och så pratade jag med en kund som har blivit lite av en vän. En vän som jag saknar namn och ålder på än så länge.
Jag gillar även när en rödhårig flicka med ljuva lockar kommer på besök. Då mår jag bra i magen.

Kommentarer
Postat av: Luan

Du borde skriva mer inlägg om roliga människor du träffar på ica! Sånt är kul att läsa.

2008-05-22 @ 21:20:59
Postat av: Johanna

Vilka underbara kjolar!

2008-05-22 @ 22:00:33
URL: http://cobratelefon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0