Tú-es-day


Tillsammans med Ben&Jerry är kvällen lovande.


Om man särar Tuesday i tre delar som rubriken lyder blir det "du-är-dag" med en blandning av spanska och engelska. Tänk om varje tisdag skulle tilldelas en person som i sin tur fick utforma dagen lite hur han/hon ville. Kanske bestämma att det skulle regna och åska samtidigt som skolan blev inställd för dagen. Att allt skulle gå som smort skulle man också ha makt över. Ja, tänk om...

Denna kväll går nog som smort i vilket fall. Jag har min väns ena favoritglass att gotta mig med. Dessutom måste jag medge att jag har haft lite av en sådan dag som jag nämnde. I och för sig har jag inte haft någon större påverkan på vädret och dylikt, men jag har tagit mig friheter och gjort lite som jag själv behagar.

Kommentarer
Postat av: M

Smarr! Topp 2 bästa glassen. Jag gillar din blogg C! :)

2008-05-28 @ 07:26:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0