Onsdagsmorgon i blomstrande maj

441525-424
Audrey Hepburn kan cykla och se vacker ut samtidigt.


Att komma till skolan med glamourösa rörelser är en dröm jag endast kan sukta efter. Istället kommer jag hit flämtandes, flåsandes, på darrande ben och illröd i ansiktet. Inte sådär rosigt röd så att man ser frisk och spirituellt levande ut, utan röd som ketchup. Om man cyklar till skolan i sista minuten är det smällar man får ta och jag antar att jag får vänja mig om cykeln fortsättningsvis blir mitt färdmedel.

Det går lite knaggligt med bloggandet just nu och jag producerar inte så många inlägg. Min familj kan inte betecknas som några datanördar och på så vis är vi endast i behov av en dator. Denna dator är på resa, inte som Nils Holgersson flygandes på en gås, utan den befinner sig lugnt och stilla  i Skåne och kommer hem på lördag.


Kommentarer
Postat av: Tina

Gillar verkligen utseendet på din blogg, lite olik alla andra. Bakgrunden är underbar! Är det taget från en tapet eller är det bara ett mönster du hittat? Tror tapeten skulle passa fint i min hall nämligen=)

2008-05-07 @ 09:17:03
URL: http://trueborn.blogg.se
Postat av: Svar:

Åh jag tackar, det glädjer mig att höra! :) Bakgrunden har en vän till mig hittat på internet, och den är ljuvlig. Om det är en tapet eller ej kan jag inte svara på tyvärr.

2008-05-07 @ 13:24:55
Postat av: pokzor

Haha, rosigt röd = spirituellt levande? :D

2008-05-08 @ 21:57:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0