Swinging




Igår gungade jag in helgen. Då kände jag mig pigg och redo för musik och spektakel i Skara. Nu känner jag mig mest trött efter en jobbig arbetsdag.
 
Idag kom en tant med lila lugg, lila jacka, lila tröja och lila örhängen och handlade. Jag tror att det var hennes favoritfärg. Eller så färgar hon luggen med sprayfäg varje dag och matchar sina kläder därefter, vad vet jag. Sedan var det en gubbe i kön som lät alla feminina varelser gå före. Snällt tyckte jag. Sedan upptäckte jag hans baktanke; då kunde han stirra på deras stjärtar hur mycket han ville. Jag är så vitsig att det inte är klokt.

Kommentarer
Postat av: Mirre

hahah va e det för människor som kommer o handlar på ica egentligen :P

2008-05-24 @ 18:12:22
URL: http://mirelab.blogg.se/
Postat av: Mimmi

jag såg lila tanten utanför ditt ica här om dagen! Om hon har svart hår förövrigt?

2008-05-25 @ 16:57:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0