Forever young

441525-483

Under dagens väntan på bussen satt jag och luktade grillrök och lyssnade på två småkillar som skröt om deras kriminella bröder och spottade om vartannat. Min bänk-kamrat var en ask viol tabletter. Destinationen var Skultorp och min vän Johanna. Vi lyssnade på Forever young och passade en rosa ballong mellan oss. Sedan åkte vi till en tvspels-kväll hos Oliver och åt goda smörgåsar.
Imorgon har vi planer på en danskväll i Götene med alla danssugna pensionärer där ute. Vi kanske ses där!

Jag bjuder på kortet nedanför (jag vet, jag är generös) som är ett bevis på att poser kan gå snett. Imorgon ska jag inte se ut sådär utan då ska jag ha en dansvänlig klänning som flyger kring mina ben när jag snurrar. Jag ska fantisera om att det är 1930-tal och att hela stan är på dans.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0