Everybody is dancing

441525-459441525-460

Härom dagen fick jag en glasburk med underbara kakor av min vän Johanna. Hon vet precis hur man skall få mig uppmuntrad.
Större delen av denna fredag har jag spenderat på mitt jobb bland ilskna kunder. Dem har förpestat min fredag och infört irritation till mitt dagliga humör. En dos av Johannakakor skulle sannerligen ha behövts! Både till mig och till dem. Ett tag trodde jag att ingen mindre än Kung Bernadotte stod i kön till min kassa. Då knyckte jag på nacken, sträckte på ryggen och kände mig speciell. Han hade valt min kassa! Sen såg jag att det inte var han och kände mig dum.

Inte ens dans bland pensionärer fick jag uppleva. Det var legitimationskontroll och inträdet kostade 130 kronor. Vi mindreåriga får inte göra något. Snart får vi knappt finnas till i samhället. Tur att jag fyller aderton om två månader. Jaja, gaska upp dig nu Caroline. Det har trots allt varit en bra kväll!
Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0