Ännu en torsdag. Ännu maj.




Nu sitter jag här med en mage fylld utav bullar och vattenmelon och blickar tillbaka på den dag som varit. När jag kom till skolan blev jag näst intill begraven i dumlekolor och en pimpim-klubba då jag öppnade skåpet. Okej, begraven var kanske att ta i, men det var ett flertal. Bredvid fanns det en instucken lapp som det stod lycka till på provet på. Det var ett väldigt fint ögonlick i mitt liv. Det fick mig att känna mig lite mindre ensam, som jag känner mig emellanåt. Lappen ska definitivt sparas i min blommiga låda.

Kommentarer
Postat av: cecccccc

ja gillar dig carro vilken ära att min lapp får vara med i lådan :)

2008-05-30 @ 18:07:32
Postat av: Angie

vad fint :D

2008-05-30 @ 20:28:33
URL: http://gelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0