The three C´s

441525-102

En fika sitter aldrig fel, det gjorde det verkligen inte ikväll i alla fall.  En snabbfika med Cec och Charlotte var kvällens första sociala sammanhang. Förutom konstiga gubbar som försökte vara med, var det en stund som hamnar i den trevliga kategorin.

Det har varit en galen dag. En galen dag på jobbet för ovanligheternas skull. Dessutom har det varit en regning dag vilket har tonat ner mina vårkänslor lite grann är jag villig att erkänna. Men nertonade vårkänslor innebär icke att de är försvunna. De lär dem inte vara förrän sommarkänslorna sätter fart. Hujedamej då blir det andra bullar. Endast tanken på sol och bad ger mig gåshud. Hoppas inte att en stor del av lovet spenderas inne på min kära ICA-affär. Det skulle inte favoriseras av mig.

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0