Summer in the city

441525-183
Klänning Myrorna  85 kr
Skärp  mormors

Denna blommiga skapelse funderar jag på att bära under kvällens knytkalas. Nackdelen är att den kan dra paralleller till sommaren vilket kanske inte lämpar sig då det är snön som regerar utanför fönstret. På tal om sommaren hade jag en mycket trevligare dröm i natt än vad gårdagens dröm hade att bjuda på. Det var en dröm som jag inte ville vakna upp ifrån. Den utspelade sig under en varm sommarkväll då jag precis hade fått reda på någonting som fick mig lycklig. Då mådde jag bra i magen. Lika bra mådde jag inte då jag vaknade och upptäckte att det inte hade skett på riktigt.

Puss

Kommentarer
Postat av: Ellen

Vad fin klänningen blev! :)

2008-03-23 @ 16:54:30
URL: http://elinacarolina.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0