Suffer for fashion

441525-222

Dessa godingar fiskade jag hem från en butik i Stockholm. Endast 25 riksdaler gick de på men om jag kommer använda dem är en annan fråga. I varje fall har jag något fint att fästa blicken på. Resan till Stockholm handlade alltså om annat än bara att besöka museum, riksdagen och en moské - jag hann även med några shoppingrundor. Till min fasa. Jag har ingått i ett köpförbud med mig själv, men jag har lite svårt att hålla mig inom de ickeshoppande ramarna. Det krävs träning, sanna mina ord. 

Bussresan till och från huvudstaden var lika behaglig som jag hade väntat mig. På hemvägen satt jag och tittade på solnedgången och fantiserade om vilda västern, tills någon drog för gardinen.



Hallonröd jacka H&M  399 kr
Väska någon vintagebutik 79 kr
Caroline och Mirela  Ej till salu

Puss!

Kommentarer
Postat av: Miräk

Tack för en underbar shoppingrunda i Sthlm

2008-03-29 @ 23:27:15
URL: http://mirelab.blogg.se
Postat av: Amanda

Jättesöt jacka carro :)

btw! din blogg är verkligen bra! jättekul att läsa :)

2008-04-03 @ 15:41:45
URL: http://wanghult.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0