Snowflake

441525-211441525-209441525-212


När man inte kan rå för det vita landskapet utanför får man göra det bästa av situationen, tänkte jag och Anna när vi gav oss ut bland snömassor. Det var nästan så att julkänslorna tog överhand och för att manipulera min hjärna tog jag på mig en tomtemask. För att inte helt tappa kontrollen och tro att det var vinter, lämnade vi jackorna inomhus. Resultaten av alla kort blev inte så fasligt bra men det var många bilder som visade på glädje, vilket passar bra eftersom att glädje är en korrekt beskrivning av vad jag har upplevt idag! Från början till slut.


Puss

Kommentarer
Postat av: Krus :)

Jag älskar dig caroline:) tack för våran onsdag:)

2008-03-29 @ 13:47:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0