Regn och kyla.

441525-126

I morses tog jag på mig min regnjacka vilket inte var något smart drag. Visst, det regnade ute men det var så fruktansvärt kallt. Det kändes näst intill som att jag var bosatt på någon pol där hal is, stickande snö och iskall kyla endast existerade. Att isbjörnar är bosatta där vilket fick min sinnesstämning en aning rubbad, fast tur som jag hade såg jag inte skymten av någon. När bussen anlände visste jag att jag hade haft fel vilket raderade min oro. För hur sannolikt är det med bussar på Nordpolen?

Hur som helst fann jag denna random kille bland Johannas bilder. Jag skulle inte tacka nej till hans mysiga jacka i dessa kalla tider, som säkerligen stänger ute all kyla. Underbart.

Kommentarer
Postat av: Johanna

Pälsen = Begär = Ansia på spanska. Bra språklektion för en bra tjej!

2008-03-13 @ 21:23:10
URL: http://jochanan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0