I'm electric, I just want to dance

441525-194

Valet av kläder slutade inte med den blommiga klänningen som planerna sade först utan det blev denna lila kjol och body (kjolen sitter dock inte som den borde, på bilden men vad gör det om hundra år). Pricken över i:t  var mina egenmålade fräknar som jag gjorde för att hylla alla påskkärringar denna påskafton. Det är väl inte hela sanningen, jag har faktiskt alltid drömt om att ha fräknar så varför inte dra jag nytta av situationen och fixade dem på egen hand?

Allt följs av konsekvenser och det fick jag smaka på när jag vaknade i morses; fruktanvärd nackspärr och ryggont av allt dansande och uppträdande igår. Under större delen av kvällen var det dans för fulla muggar till bland annat gamla Spice Girls dängor.  
Knytkalaset blev inte som planerat när det endast var ett fåtal som tog del av den goda maten. Jag och Johanna kom dit med fulla magar så maten föll sig inte lika frestande som den skulle ha gjort annars.


Kommentarer
Postat av: DJ__fancy_pok___98

Fint som vanligt carzo!

2008-03-24 @ 03:16:16
Postat av: DJ__fancy_pok___98

Gahhhh ofta det finns sjukt mkt mat på en fest och ingen äter upp den? jag äter mat, jag är hungrig??!?!?!?

2008-03-24 @ 03:17:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0