Gröngöling

441525-197441525-198441525-200441525-199

- Vad grön du är idag,var det en vän som sa och visst var jag det med min gröna skjorta, örhängen och jacka. Mina tankar om mitt val av kläder har växlat mellan allt från målare till clown. Men på något litet vis har jag gillat den känslan. Är det ett tecken på att jag ska satsa på ett jobb inom måleri- eller cirkusbranschen?

Idag känner jag att världen har varit snäll mot mig. Förutom den dåliga starten har tisdagen artat sig bra. Till min belåtenhet var det en fikastund som gällde efter skolan. Prat, god kaka och Cecilia sitter aldrig fel. Det enda negativitet jag har stött på är beslutsångest över om jag ska lämna tillbaka min ljuvliga bikini som jag åkte hela vägen till Göteborg för att köpa igår, och köpa ett linne och en solhatt istället? De hade nämligen fått in bikinin här i lilla Skövde och då är det stor sannolikhet att varenda kotte kommer springa runt med en likadan.

Puss

Kommentarer
Postat av: Anonym

mm ;/ lilljess har en likadan sådan, men carro, den är fruktansvärt snygg :D

2008-03-26 @ 20:17:40
URL: http://jesshb.blogg.se
Postat av: Elin O.

Du har ett otroligt skarpt öga för färger och mönster. Du klär dig jättebra och skriver en mycket bra blogg! Det är mycket kreativt tycker jag :)

2008-03-26 @ 23:02:59
URL: http://decemberelin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0