Back in your head

441525-125


Hola! Denna onsdag vaknade jag upp av tanken: Härligt, äntligen fredag! Till min förfäran var det endast torsdag och jag ville genast stanna kvar under täcket och gå i ide. Men inte är det lönt att gå i ide nu när lovet är på ingång. Lov innebär trevligt umgänge och ingen skola. Jag gillar't !

Idag köpte jag en ny t-shirt som ni ser ovan. Det ni inte ser är att den har röda ränder och en blå kant vid halsen. Jag har dock inte bestämt mig för om jag ska behålla den eller inte. Egentligen måste jag hålla hårt  i slantarna. Imorgon har jag dessutom planer på att köpa en klänning. De planerna måste kanske prioriteras om. Fast far min säger att det inte finns några måsten, så jag kanske borde lyssna på honom? 

Puss


Kommentarer
Postat av: Johanna

Behåll den Carru!

2008-03-13 @ 21:19:06
URL: http://jochanan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0