Salt istället för sött




Mimmi fann en krona i en spårvagn idag. En lyckokrona sa hon och log. Bredvid låg två till som jag och Elin skulle ta och spara på, för att lyckan även skulle bli vår. Tyvärr tappade jag min och en kvinna med blöja plockade upp den och la den i sin plånbok. Jag antar att jag får finna lycka på annat håll.

Med eller utan krona så har det varit en bra dag ändå. Jag har suttit i en park och stickat samtidigt som jag lyssnade på en gitarrspelande duo en bit bort. Saltvatten och höga vågor med lyckoskrik har jag varit med om också. Det vore en underdrift om jag skulle säga att det var underbart.

Kommentarer
Postat av: Angie

SJUKT FINA BILDER! JAG ÄLSKAR DINA BILDER ASSO

2008-06-09 @ 18:27:37
URL: http://gelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0