kärlek till de värmländska skogarna

for till Arvika. lyssnade på kult-musik. kom fram. vi åt, satte upp våra tält på den lilla, mysiga campingen. begav oss till stora. caroline fick hicka. de andra anlände och vi bildade camp agder. vaknade i ett otroligt hett tält. vi gick och badade. tog på oss håkan-tröjorna för att sedan äta frukost. efter det väntade musik. jag grät. jag levde livet. nästa morgon vaknade vi i ett lika hett tält. duschade i vatten-spridaren istället. åt och njöt av livet. lyssnade på fin musik och gled in i dom dimmiga dagarna. kommande morgon var lika varm. tvättade håret. satt i camp och myste. det ösregnade. tältet förstördes. lyssnade på fin musik. death cab var det finaste jag skådat. efterfest till tidiga morgonen i camp agder. vaknade med tältduken i ansiktet i ett äckligt camp. några var fortfarande fulla. vi åkte hem. jag är fortfarande uppsnärjd i del blå. jag vill tillbaka. jag vill verkligen tillbaka.

hujedamig vad fint det var!





alla bilder är från rockfoto.nu!

Johanna


Kommentarer
Postat av: Angie

bloggar du här nu johanna? :D

2008-07-12 @ 03:06:54
URL: http://gelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0