Zuperzvanen och Super Mario

Jag vaknade i morses av att det regnade ute till min glädje. Regn är mysigt men innebär också att jag fick användning för min regnjacka.

Jag hade en t-shirt föreställande Super Mario på mig idag. Risken fanns att jag skulle stöta ihop med svampar som gjorde mig stor. Jag oroade mig i onödan för det hände ingeting speciellt som gjorde det här till en annorlunda onsdag.

Fast när jag tänker efter skulle ett extraliv  inte skada. Och på sätt och vis stötte jag ihop med en boss i form av en drake i korridoren, nämligen Birgitta Johansson. Korridoren kan man kanske associera till kloaker eller nåt. Lite tv-spels relaterat var det allt.


Kommentarer
Postat av: Mimi

den var fin! och du är rolig. pusss

2008-02-28 @ 08:41:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0