Lunes

Måndag. En mycket trevlig sådan vill jag lova. Dock upptäckte jag till min förfäran att jag dagen till ära var med i tidningen. Så iförd Media-kåt tröjan spatserade jag till skolan. Ett löfte är ett löfte så att säga.

Om jag bara inte hade ett jobbigt matte-prov hängande över mig skulle dagen ha varit toppen. Att plugga med trevligt sällskap gör det jobbiga lite lättare. Och vad kan inte vara bättre sällskap än naturare när det vankas matteprov? Dem kan det där med att räkna tal har jag hört!

Så efter skolan var det plugg med Oskar som gällde. Efter det bar det iväg till Mimmi. Fint namn, fint hår och en väldigt fin tjej. Hennes mamma hade köpt henne en mycket god bok som jag tycker ska komma till användning. Snarast!
Puss.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0