Lucky

a
Reb, Angie och Johannis. Vilda tjejer på Madrids vilda gator.


Galet rolig vecka i Spanien med gaalet roligt folk! Det kunde inte ha blivit bättre. Jovisst, lite varmare temperatur och mer sol skulle inte skada. På flyet hem träffade jag en mycket trevlig spanjor som var bosatt i Göteborg. Så nästa helg kanske det bär av till Götet med Angie och Johanna för att hälsa på honom :)

Dem kommande veckorna lär inte bli så populära. Plugg plugg plugg är vad som gäller. Gaaah! Tur att jag är laddad med energi från dem roliga veckorna som har varit. Igår när vi var på Mangos fick jag dessutom varmchoklad gratis. Det är ett bevis på att jag kan skatta mig lycklig, eller nåt. Äsch. Det har i varje fall varit ett mycket lyckat lov!

Puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0