Funeral face

image20


Återigen en söndag. Dock trevligare än den förra. I varje fall socialare då jag umgicks med Anna större delev av dagen. Hon är mycket snygg i sin lugg. Muy bien som man säger i Spanien. Först var vi på stan där jag spanade på min snart inköpta regnjacka. Efter det bar det iväg hem till mig där det bjöds på mat och mys. Musik och prat är aldrig fel, speciellt inte med A.

Senare på kvällen var det fika med Esp- gänget plus Maria och Ellen. Jag kände mig lite lagom sliten men det lappade jag över med tjejsnack och gott vitlöksbröd!

Imorgon hoppas jag på att hinna med att fika med bondeN innan min färd mot Spanien.  Hon är nämligen en av dem jag kommer att längta efter.
Puss

Kommentarer
Postat av: bondeN

jag kommer längta efter dig ska du veta!

2008-02-11 @ 14:50:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0