Naturkunskapsprov

                          Bild: Quietland.blogg.se

Ett prov avklarat och en procedur innan likaså. En bit av min hjärna tror att kunskapen sitter i kläderna, medan en annan bit tycker att det är idiotiskt tänkande. Tyvärr är den ena biten (den klyftiga) underlägsen och rättar sig efter den andra.  Det innebär att jag idag har på mig en del av Johanna, som gjorde bra ifrån sig tidigare på provet och en del av Mimmi, som går natur. Varje morgon innan ett prov tittar jag i min garderob och går igenom historian bakom varje plagg. Den rutiga skjortan, nej då ramlade jag i trappan. Den blå klänningen, nejnejnej hela den dagen var fruktansvärd...

Grattis, ni har precis upptäckt att jag är störd.

Kommentarer
Postat av: Angie

HAHA congratz! snart är det ju över med prov. :G

2008-12-01 @ 16:46:33
URL: http://gelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0