Jag har en fin kalender med hemlösa teddybjörnar på


Hemlösa tror jag att dem är i alla fall. Eller möjligtvis bortglömda. Som att dem en gång har fått barn glada, men barnen växer upp och björnarna inbringar ingen glädje längre. Då kommer tomten och plockar upp dem och så får de hjälpa till i hans verkstad. Sedan fotar han dem och motivet hamnar på en chokladkalender och björnarna gör barn glada igen. En flicka som heter Caroline blir i varje fall väldigt glad.


En av björnarna saknar ögon. Jag gissar på att han har bott hos en brutal unge som tar ut sin vrede på oskyldiga.



Jag kom på att man kunde använda varje lucka som en liten dagbok där man kan skriva fina saker som hänt under dagen. Som att hålla handen fast man inte borde.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Redigt go fantasi du har, skule va kul att bo i en sagovärld som skulle va som du tänkt ut den att va :)

2008-12-13 @ 17:40:06
Postat av: timmy

Kanske gynnar och säga vem som skrev detta :P

2008-12-13 @ 17:41:55
URL: http://dejlikt.blogg.se/
Postat av: Svar

Haha, ja fantasin är det inget fel på :)

2008-12-13 @ 23:36:57
Postat av: du vet =)

Nej ingen torftig humor här inte, du visar vart skåpet står (:

2008-12-14 @ 00:44:19
Postat av: Anonym

oj, fantasi skulle de va :D

2008-12-14 @ 00:45:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0