Den fjärde är nog ett väldigt bra datum helt enkelt



och Rebecca är nog en väldigt bra tjej. Och vän. Hon är bra att studera tillsammans med och vacker som en sommardag. Våra engelskalektioner är roliga. Igår fick jag onda blickar av vissa i klassen och jag undrade vad jag hade gjort för fel men ryckte på axlarna istället för att fråga. Efter lektionen fick jag höra att vår lärare hade kommit med en dum idé som ingen gillade, och påstod sedan att det var min idé. Jaha där ser man, lärare är mytomaner. Men idag är jag lycklig och glad och allt man kan bli. Trots att jag gick upp mitt i natten och trodde att det var morgon och försov mig när morgonen väl kom.

Kommentarer
Postat av: Angie

och jävligt snygg är hon också!

2008-12-06 @ 14:20:26
URL: http://gelo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0