Confessions



Jag är rädd för dolda nummer och nummer jag inte känner igen. Som om rösten i andra luren ska  viska läskiga saker och få mig mörkrädd.
 
Förresten har jag inte lika dålig självkänsla som det verkar. I bland kanske jag bara låtsas. Eller så låtsas jag att självkänslan är bra, fast den inte är det. Hur kan man få reda på sådant? I vilket fall som helst är jag bra på att låtsas. I kväll ska jag låtsas att jag sveper omkring på dansgolvet i en klänning som vrider sig runt kroppen i alla svängar. I morgon är det dansdag och jag vet, busigt nog, vem jag skulle vilja dansa med. (tryckare i sådana fall, för jag skulle bara ge ett dåligt första intryck om det var bugg eller liknande). Men det kommer inte hända så jag får fortsätta låtsas.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0