Anna Beatrice Birgersson




Det här är min syster Beatrice som ofta förekommer här på bloggen. Hon köper tyg och syr kjolar som jag använder. Då tycker min mormor att jag är dum. Hon använder ju mina kläder också, säger jag då. I september fyller hon sexton och i augusti börjar hon gymnasiet på en linje hon inte vill gå. Hon är söt, och blir det på kort också. Hon funderar på att färga håret brunt, men hör protester från mig. Caroline. Jag har brunt hår, går redan på gymnasiet i en klass jag inte tycker om och skulle göra allt i världen för att vara ett år äldre.

Puss


Kommentarer
Postat av: bondeN

Bea är så söt så! och jag tycker också hon ska vara blond :)

2008-08-11 @ 15:45:38
Postat av: Angie

din syster är supersöt o hon bör inte färga håret brunt! carro lilla, har du kärlekstrubbel? :/

2008-08-11 @ 18:15:42
URL: http://gelo.blogg.se/
Postat av: marie

NEEJ, du måste stoppa henne från att göra detta misstag! Hon kan verkligen inte välja en gymnasielinje hon inte vill gå - det är en större del av ens liv än vad man tror, ju! RÄDDA LILLSYRRAN, DÖD ELLER LEVANDE!

:o



/okänd, men omsorgsfull, flicka.

2008-08-17 @ 01:56:21
URL: http://bapaba.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0