Sommaren tvåtusenåtta

Jag gillar alla årstider.
Hösten- när man vadar i gulröda löv och mörkret som sluter sig ovanligt tidigt,
vintern- när den första snön faller och man får vira in sig i varma halsdukar,
våren- när man är trött på kylan och värmen börjar sprida sig i hela kroppen. Och sommaren. Under denna årstid samlar jag minnen och fina stunder som jag går och smuttar på året runt.
Anna Krusell brukar vara den vän som följer mig genom mina fina stunder. Sida vid sida brukar vi samla minnen ihop. I år gjorde jag det med en annan vän. Min pojkvän. Herman
.

Denna sommar...

har jag fyllt aderton år.



Jag har badat och blåst såpbubblor om kvällarna.


Och varit med på traditionella räkkvällar.


Och jag har spenderat en hel del tid i Hovenäset.

Detta är en sammanfattning av en del av min sommar. Då jobbet inte hade all makt över mig.

Kommentarer
Postat av: j

jag har ringt dig. jag har tänkt på dig hela sommaren. jag vill också samla minnen med dig. jag saknar dig.

2008-08-14 @ 12:03:07
Postat av: Krus

Jag hade gärnar samlat minnen med dig Caroline:) men får bli av en annan vacker dag:)

2008-09-10 @ 17:10:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0