Livet är sött mot mig


                                           Gamla bilder från en solig dag

Jag hade rätt- livet har varit min bästa vän idag. Jag har haft något stigande lyckorus i hela kroppen som bara vill stanna där. Bosätta sig för evigt. Jag tror att det är det ruskiga regnet. För jag gillar när det smattrar mot rutan och när världen är grå. Jag gillar ruskigt regn och jag gillar att sitta inomhus tillsammans med vänner och skydda mig ifrån det. Kan tyckas vara motsägelsefullt, men idag gillar jag allting. Idag är jag lycklig.

Kommentarer
Postat av: Angie

åh vad bra!

2008-08-28 @ 20:38:14
URL: http://gelo.blogg.se/
Postat av: llich

lycklig borde du vara! kyss

2008-08-29 @ 23:46:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0