Vissa dagar är ganska bra

Vi har nästan blivit lite bortskämda med det fina vädret dem här senaste dagarna. Snart tar vi för givet att solen kommer att skina och att värmen kommer att spridas genom hela vår kropp. När man tar för givet så raserar allting. Därför ska jag försöka att vakna med inställningen att det regnar ute.
Idag har jag i varje fall dekorerat två skor med blommor och med blad. Resultatet blev vårigt och fint!

441525-375

Min syster är en baddare på mycket. Vi kompletterar varandra på något litet vis. Jag älskar blommigt och hon syr blommiga kjolar. Jag blir som i extas när jag får se henne vid symaskinen.
 Hon är bra på att laga mat också och idag bjöds det på pasta och kyckling i någon slags kompott.

Kommentarer
Postat av: bonden

Söt-Bea :) !

2008-04-22 @ 16:31:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0