The blues are still blue

 441525-449                              441525-444
                                                            
                                    

Prova att cykla klädd i fladdrig klänning när det är motvind. Det är en konst, tro mig. Idag har jag känt för att vara snäll. Inte så där snäll att jag går och överröser alla med komplimanger så det blir sliskigt och patetiskt. Utan du-ska-veta-att-jag-tänker-på-dig snäll. Jag har bland annat tagit cykeln till min arma farmor och sällskapat i solen på hennes balkong.
Dessutom har jag pratat med en okänd kvinna. Hon vågade inte gå in i trapphuset för att det hade varit en spindel där i morses. Det var ett annorlunda samtal. Nu ska jag pyssla lite, tro det eller ej, det ingår i min snälla dag.
                                                     
                                                                                                            

Kommentarer
Postat av: cecilia!

Sötaste bästaste snällaste CARRO :D

2008-04-29 @ 19:26:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0